من در ایران هستم، چگونه هزینه های ثبت نام و غیره را در آمریکا پرداخت کنم؟

یک راه ساده درخواست کمک از آشنایان شما در آمریکاست. راه دیگر تهیه کارت اعتباری بین المللی و پرداخت وجه از آن طریق است. اگر این راه نیز ممکن نبود، صرافیهای معتبر این امکان را برای شما فراهم خواهند کرد. وجه مربوطه را در ایران از شما دریافت خواهند کرد و به نمایندگی از شما به موسسه مربوطه در آمریکا پول را واریز خواهند کرد و کارمزدی نیز دریافت میکنند.

با تشکر از جناب نیما که اطلاعات زیر را در اختیار ما گذاشتند:

جهت تهیه کارت اعتباری در ایران، چند انتخاب برای شما موجود است. انتخاب اول مراجعه به بانک ملی است که کارت مستر کارد Master Card در اختیار شما میدهد. به این شکل که دو میلیون تومان از پول شما را بلوکه میکند و در قبال آن به شما حدود هزار یورو اعتبار میدهد. شما میتوانید تا سقف همین هزار یورو اعتبار خرج کنید. در پایان هر ماه صورتحسابی برای شما ارسال میشود که شما با پرداخت کامل آن صورت حساب، اعتبار خود را به دو هزار دلار افزایش میدهید. به این مدل کارتهای اعتباری که در آمریکا هم موجود هستند،  Secured Credit Card میگویند که در حقیقت پولی که بانک بلوکه میکند، ضامن پرداخت مبالغی است که از اعتبار خود خرج میکنید. لازم به ذکر است که برای خرید آنلاین، شما شماره کردیت کارد، نام و نام خانوادگی که بر روی کارت درج شده، تاریخ اعتبار و یک عدد رمز (که معمولاً پشت کارت نوشته شده) بیشتر نیاز ندارید. مشابه همین کارت توسط  بانک اقتصاد نوین صادر میشود، ولی کارت شما ویزا (Visa) خواهد بود. سازمان نظام پزشکی هم کارت اعتباری تا سقف 500 یورو ارائه میدهد.

توجه داشته باشید که پولهایی که بعنوان ضمانت از شما دریافت میشود، در نهایت  مال شماست، فقط تا زمانی که حساب شما مفتوح باشد، در اختیار بانک است.